dijous, 22 de maig del 2008

La ruta literària de La Catedral del Mar és a tocar

Ja falten poques hores per pujar a l'autocar que ens portarà a resseguir les passes d'Arnau Estanyol pel barri de la Ribera i Santa Maria del Mar. Espero que la pluja faci una pausa dissabte al matí i, sobretot, que la ruta literària estigui a l'alçada de les vostres expectatives i entre tots passem un matí de dissabte ben especial. Segur que sí!
Recordeu que cal estar a la parada del bus del camp de les Peces (davant la Farmàcia del poble, on es fa el mercat setmanal del dimecres) a les 9 h. del matí. Així doncs, arreveure Dolors, Eulàlia, Cristina, Ester, Núria, Montserrat, Marta, Mariana...

masire ha dit...

No té res a veure amb la catedral del Mar però... Sònia: no sabia a on posar que m'agrada molt el rellotge que hi ha al bloc. Un quart tocat de vuit del vespre. M'encanta. per cert, a la catedral del Mar no n'hi ha de rellotge oi?

Sònia ha dit...

Gràcies Mariana, a mi també m'agrada. De fet, l'havia vist sovint en blocs del país i em feia molta gràcia, de manera que va ser de les primeres coses que vam "plantificar" en el bloc del club quan el vam crear ara ja fa uns mesos.
I dic "vam" perquè no ho vaig fer pas sola i aprofito l'ocasió per donar les gràcies a dues persones que l'han fet possible: gràcies Engràcia i gràcies Ramon.
Però perdoneu-me si em faig pesada, però gràcies també a tots els que hi participeu: són els vostres comentaris els que donen vida al bloc del club de lectura. Vosaltres feu el bloc, igual que vosaltres feu el club.
I deixe-m'ho aquí, que em posaré sentimental, snif!

Sònia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Tot i que la pluja semblava que ens arruinaria la visita, al arribar a Barcelona tot va canviar. Ens vam submergir en la Barcelona del segle XIV, passejant per alguns dels llocs memorables on va transcòrrer l'agitada vida d'Arnau Estanyol. Quasi es podia palpar la seva invisible presència. L'únic que va faltar va ser poder gaudir de la lluminositat dins de l'esglèsia del Mar. Tornaré a visitar-la per comprobar-ho. Xapó per el guia!