dilluns, 1 de desembre del 2008

Martí Gironell a la Biblioteca


Dijous al vespre vam tenir a la Biblioteca el periodista i escriptor Martí Gironell. Ens va parlar de les seves novel·les, de la seva manera d'escriure, va aguantar estoicament les crítiques i també va agrair les lloances dels seus relats. Més d'una vintena de persones van compartir la vetllada amb l'escriptor més conegut de Besalú que podeu veure pràcticament a diari a TV3. Com va comentar, per ell escriure és, de moment, una afició a més a més de la seva feina de periodista i tot just s'acaba d'iniciar en aquest camí de les lletres, de manera que donem-li temps per trobar la seva veu literària..., ja que de ganes de treballar i il·lusió no n'està mancat. I com que formo part del grup que no vam poder assistir a la tertúlia us animo a deixar la vostra impressió els que sí que hi vau ser.

6 comentaris:

mia ha dit...

Proposo:
El pròxim dia que “linxeu” un escriptor ho gravem per penjar-ho al you tube.... i així ara ho podríem veure tots, no?
I una altra cosa com ha quedat el tema del llibre de la nostra vida? I el tema del club negre?

Sònia ha dit...

Sona fatal això... Hi ha persones que m'han comentat que el to de les crítiques va ser una mica excessiu, dur, i tot i que sé que a molts de vosaltres no us va agradar gens la història potser vau deixar en Martí Gironell massa aclaparat... En fi, val més que passem pàgina de tot plegat i tinguem més sort amb el proper escriptor convidat a la Biblioteca. Per cert que el que em va saber més greu va ser justament no ser-hi.
Respecte el tema del llibre de la vostra vida, es tractava de fer una proposta conjunta, però la Teresa no em va deixar cap indicació, potser perquè costava molt posar-se d'acord. Potser justament per això us va repartir uns fulls per fer-ho a títol individual via internet. No sé com ha acabat doncs...
I sobre el "club negre", no sé de què va Maria...

Mayte ha dit...

Hola Sònia, soc la Mayte. Jo no hi vaig anar a la trobada amb el Gironell perquè no em va agradar el llibre (no m´el vaig acabar) i trobaba una mica violent anar en aquestes condicions. Pel que sembla no em vaig perdre pas una estona agradable. El dia de Crim i càstic (gran novel.la!!) no hi serè, estic de vacances. Quin dia fareu finalment el Homes que no Estimaven... ¿? Quin es el llibre del Gener? Una abraçada.

clubdelecturacanrajoler ha dit...

Hola Mayte,
Si vols saber alguna cosa més de les impressions de la xerrada amb en Martí Gironell pots fer un cop d'ull al bloc de l'Israel: "Litteratus", que el trobaràs enllaçat a la barra de l'esquerra.
Pel que fa a l'extra del club sobre en Larsson, en principi serà el dimecres 7 de gener, a les 7 h. com sempre. I pel que fa a la lectura de gener, serà "León el africano" d'Amin Maalouf, però encara no ens ha arribat el lot.
Només una coseta més: aquest desembre no quedem per fer club en dimecres, sinó que serà el DIMARTS 30. Per si al final t'ho pots combinar...
Arreveure!

mia ha dit...

Per a qui pugi interessar:
Avui a les 18h a “LA Gralla” de Granollers hi ha la presentació de “La pasión india” amb Javier Moro i serviran té per l’ocasió...
Pot estar bé, no?

Sònia ha dit...

Hola Maria, gràcies per la informació, però potser vols dir "El sari rojo"? És la nova novel·la d'aquest escriptor i està basada en la vida de Sonia Gandhi, la jove d'Indira Gandhi. Si us interessa l'autor a la Biblioteca hi trobareu 3 o 4 llibres seus: "Pasión india",
"Rajastán", "Era media noche en Bhopal"... Quina sort si hi pots anar, jo ja no hi arribo...