dilluns, 30 de març del 2009

Novetats d'abril

Tigre blanco, d'Aravind Adiga
Ciudad de ladrones, de David Benioff
El Imán y la brújula, de Juan Ramón Biedma
La Jungla de asfalto, de W. R. Burnett
La Venjança del bandoler, de Martí Gironell
El Capote, de Nikolaj V. Gogol'
Adverbios, de Daniel Handler
El Atestado, de J. M. G. Le Clézio
Desierto, de J. M. G. Le Clézio
Niebla en el puente de Tolbiac, de Léo Malet
El Xinès, de Henning Mankell
Paraíso inhabitado, d'Ana María Matute
El Professor d'història, de Joan F. Mira
El Foc, de Katherine Neville
El Mapa del tiempo, de Félix J. Palma
Todos los cuentos, d'Edgar Allan Poe
El Viatge de l'elefant, de José Saramago

Revolutionary Road, de Richard Yates

13 comentaris:

Atenea ha dit...

Espero poder llegir ben aviat 'Paraíso inhabitado', recordeu-vos de que tinc ganes de veure en directe l'Ana M. Matute! I que segur que ens fa la dedicatòria del llibre de contes del Club d'escriptura creativa...Heu començat a moure fils? SI US PLAU!
Abans de que m'agafin ganes de divertir-me amb els mortals i els deixi xerrant i xerrant eternament un dia de trobada de Club de lectura!

beckett ha dit...

"El xinès" ja el tenia ganes de llegir ...tothom parla molt bé d´aquest llibre... ja veurem.

clubdelecturacanrajoler ha dit...

Hola Beckett, doncs encara està disponible "El Xinès", si vols que te'l guardi... I tens per aquí "La Pianista" de la Jelinek i dues propostes que vam posar sobre la taula la darrera trobada del Club de Lectura. Quan vulguis en parlem.

clubdelecturacanrajoler ha dit...

Atenea, el nou de la Matute també està disponible encara... I sobre la teva proposta de portar la senyora, ja sé que t'agradaria, però aquests VIPS no se'ns presenten perquè sí, i el tema econòmic ja està tancat enguany, i amb el cinturó ben apretadet... Sorry!

Sònia ha dit...

Beckett, ja està deixat "El xinès". Si vols una reserva...

beckett ha dit...

Gràcias Sònia apunta´m....

clubdelecturacanrajoler ha dit...

Ja la tens feta Jose. Arreveure.

mia ha dit...

Jo demà agafo vacances de setmana Santa...
A la maleta duré “La pianista” i com a deures rellegiré “L’ombra del vent”.
Ja he posat a la llista un parell d’aquestes novetats...

Núria ha dit...

Beckett, jo l'altre dia et vaig portar el llibre de "El xinès" a la Biblio, però no vas venir. Jo te'l puc deixar, si el vols, diguem on te'l deixo.

beckett ha dit...

Si vens a poesia me´l pots portar . Gràcies, tot un detall.
Sònia,me pots borrar-me de la llista? Gràcies

clubdelecturacanrajoler ha dit...

Ja estàs esborrat Jose. Per cert, fins dimecres tenim oberta la Biblioteca.

Cristina ha dit...

Hola a tots! Bentrobats! Què tal la pianista? Em reservo l'opinió fins el dia 29! Ei, us recomano Ningú no ho ha vist si voleu continuar la saga de novel.la negra sueca, l'autora és Mari Jungstedt. Algú ha llegit la solitud dels nombres primers de Giordani? Què tal? Bé fins aviat. Sònia finalment no podré venir a Barna, avui he recordat que encara no t'ho havia dit, sorry! Cristina

Núria ha dit...

Hola a tots. El llibre de Mari Jungstedt...en fí, l'he comprat. Encara no l'he llegit perquè estic "distreta" amb la Pianista, però tot arrivarà! En tinc unes ganes...
També tinc ganes de veure-us a tots! Fins aviat.